
Naar jaarlijkse gewoonte gaan we op stap door onze gemeente, met Kannet, de woonzorgcentra en heel wat vrijwilligers waaronder leden van Pasar. Het is een ontspannen activiteit waarbij we aandacht hebben voor de toegankelijkheid en onderweg genieten van de verbinding en een drankje en ijsje. Deze keer een ander traject dan vorige jaren en hopelijk met goed weer (niet te warm en droog). Deelname 5 euro voor drankje en ijsje.
Inschrijven via Rosette receiver@telenet.be voor 26 augustus
Geef duidelijk een telefoonnr. door want bij echt slecht weer annuleren we de wandeling
We helpen je graag verder, neem contact met ons op via onderstaande knop